(067) 341 2121
(097) 779 9300
(097) 779 9200 сервіс
Курс: 25.0 грн
0
0
usd

Оплата та Доставка

Ми здійснюємо доставку по всій території України за допомогою логістичних операторів Нова пошта, Укрпошта, Justin, Інтайм та Автолюкс.

Терміни виконання замовлення:
Після оформлення замовлення наш менеджер зв’яжеться з вами протягом декількох годин для підтвердження замовлення. Ми висилаємо замовлення протягом 1-2 робочих днів з моменту замовлення. Точну дату відправки вкаже менеджер, коли зв’яжеться з вами для підтвердження замовлення. Просимо врахувати, що якщо при замовленні обрано спосіб оплати "передплата", то замовлення має бути повністю оплачене до відправки.

Способи оплати:
Передплата. 
Ви можете розрахуватись за замовлення на картку Приватбанку, реквізити для оплати вишле наш менеджер після підтвердження замовлення. Зверніть увагу! Комісію за переказування грошей оплачує покупець.
При отриманні. Ви можете розрахуватись за замовлення у відділенні перевізника при отриманні. Але врахуйте, що необхідно буде оплатити комісію поштової служби за зворотню доставку коштів.
Готівкою в магазині. Ви можете обрати товар і розрахуватись за замовлення безпосередньо в магазині, який знаходиться в м.Рівне, вул.Кавказька, 7, оф.202
Безготівковий розрахунок. Можливе виставлення рахунку-фактури юридичним особам. Після отримання запиту, рахунок-фактуру буде надіслано на вашу електронну адресу протягом робочого дня. Вартість доставки не враховується в рахунок-фактуру та сплачується під час отримання товару готівкою. Вартість доставки залежить від міста, де буде оформлюватися замовлення.

Доставка:
Розрахуватися готівкою при доставці товару на адресу тимчасово неможливо. Проте ви можете попередньо оплатити замовлення банківською карткою і отримати доставку на адресу кур’єром або ж обрати найближче до вас відділення перевізника і розрахуватися готівкою при отриманні.

ВАЖЛИВО! Перед тим, як прийняти замовлення від представника обраного вами перевізника, просимо вас перевірити чи відповідає товар у посилці вашому замовленню, а також перевірте цілісність товару у посилці. У випадку, якщо кількість не відповідає або ж товар має пошкодження, не приймайте замовлення від представника перевізника та повідомте про це відділ по роботі з клієнтами.

Слідкуйте за термінами! Незабрана вчасно посилка - додаткові витрати на її отримання!

Обмін:
Товар, який вам не підійшов, можна обміняти на інший товар із магазину. Пересилку товару за обміном оплачує покупець незалежно від суми замовлення.

Повернення:
Не обрали товар на обмін? Поверніть товар, який вам не підійшов, нам і ми повернемо вам гроші на карту. Але:
- кошти будуть зараховані протягом 14 днів від моменту отримання товару магазином
- від суми повернення ми утримаємо 5%(банківські витрати на отримання та повернення коштів)
При обміні комісія 5% не стягується. Тільки при поверненні коштів на карту.

Терміни повернення та обміну:
Обмін та повернення товару належної якості можливе протягом 14 днів з моменту відправки. Товари, які будуть повернені після 14 днів з моменту відправки, не будуть прийняті магазином. Перед відправкою товару обов’язково повідомте менеджера по телефону, що ви бажаєте зробити повернення.

Умови обміну та повернення:
При обміні та поверненні товару обов’язково повинно бути збережно:
- розрахунковий документ;
- цілісність,товарний вигляд та споживчі властивості товару;
- пломби, ярлики, захисні плівки, маркування.
Якщо товар був упакований в поштову картонну коробку, при поверненні він також повинен бути запакований в картонну коробку.

Пересилку оплачує покупець.

Важливо! Посилки з товаром, який не підійшов, необхідно відправляти без наложеного платежу. Такі посилки магазин не забирає і вони залишаються на пошті!

Зверніть увагу! При обміні вартість товару враховується та, яка була актуальна на момент замовлення.